zondag 8 januari 2012

Eerste berichtje

Vandaag begin ik dus met mijn nieuwe weblog. Zoals zoveel anderen had ik een weblog, maar die gingen op iets anders over, ingewikkeld verhaal. Dat was vorig jaar augustus. Maar helaas kan ik er nog steeds niets mee, dus nu toch maar overgestapt op een nieuwe weblogsite.

Het is wel wennen, hoor. Ik weet nog niet hoe ik leuke dingen erop kan zetten en het archief enz. enz.
Maar oefening baart kunst en wie weet, over een tijdje is het een makkie.

Intussen ben ik ook met facebook bezig. Jaja, deze "oude" dame gaat social media doen! Maar ook die moet nog wat aangepast worden. Dus misschien over een tijdje zet ik hier een link naar mijn facebook.

Bij een eerste berichtje hoort natuurlijk ook een leuke foto. Dus hier een van Kiddy, mijn kater en Tjebbe, mijn Cavaliertje.
Eigenlijk hoort in dit kussentje een stoffen engel te zitten, maar die had ik er even uitgehaald. Jippie, dacht Kiddy, een nieuwe slaapplaats!!
En hier mijn (nu nog) mooie Tjebbe. Net terug van de trimsalon, heerlijk reukend en schoon. Vandaag (zondag) lekker even naar het bos geweest om Tjebbe te laten rennen. Maar ja, als het geregend heeft liggen er in het bos natuurlijk ook flinke waterplassen. En nu begint hij dus al viezer te worden.
Ach, gelukkig is het geen showhondje! Dus maar lekker laten spelen en rennen (en dus ook door de plassen).

Ben benieuwd hoe dit alles op de weblog komt te staan. Heb al met voorbeeld gekeken, was wel vreemd. Maar ik zal er wel aan wennen. Dus; here I come!!!!!

3 opmerkingen:

  1. Hallo Yvonne, je hebt dus de stap ook maar genomen.
    Heel goed, ik geef het helemaal op bij weblog, dat komt niet meer goed.
    Kiddy en Tjebbe, een mooi koppeltje.
    Ja katjes weten zich op de gekste plaatsen te verschansen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yvonne,

    Bedankt voor jouw bezoekje en leuk dat je ook weer terug bent.
    Bij weblog duurt het in ieder geval nog tot eind januari, dat het wellicht weer normaal gaat werken.
    Ik vind het toch wel jammer dat momenteel een hoop nog weg is.
    Kortom welkom terug en nu nog even die verificatie er uit gooien ;-)!

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Yvonne,toch maar de stap gezet.
    Ik wens je veel blog plezier
    Groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen

Feestdagen

 Tja, en daar zit je dan met je goede voornemens. Ik dacht in juni....zo nu heerlijk weer verder met de weblog.  Maar..zoals je ook in janua...